تمرین با کیسه بوکس

تمرین با کیسه بوکس با حرکات قدرتی موثر 

مشت زنی و تمرین با کیسه بوکس یکی از عالی ترین راه های افزایش آمادگی برای علاقه مندان به بوکسوری و ورزش های رزمی است. جالب است. که بدانید مشت زدن به همین کیسه پانزده کیلویی موجب کالری سوزی بالا و پایین تنه شما شده. و حسابی می تواند شما را خوش فرم و عضلانی جلوه دهد. در همین راستا با انجام ورزش های چربی سوز و عضله سازی کمک به ساخت اندام خودتان کنید. پس قبل از این که شروع به کار کنید لازم است یکسری نکات و موارد مهم را بدانید. که با روشی اصولی هنگام مشت زدن به کیسه موجب آسیب به تاندون ها و مفاصل دست تان نشوید.

 

اصول تمرین با کیسه بوکس

یکی از قدیمی ترین ابزارها برای انجام تمرینات بوکس و هنرهای رزمی کیسه بوکس می باشد. این وسیله در عملکرد بالا بردن سرعت و دقت و تحمل رزمی شناخته نشده است. شرکت های تولید ابزار روزانه یک وسیله جدیدی را برای شروع به ورزش کردن ابداع و تولید می کنند. این در حالی است که بوکس صدها سال است همان گونه باقی مانده است.

با این وجود کیسه بوکس طبق نظرات کارشناسان و مربی ها یکی از بهترین وسایل ها برای حرکات رزمی است که اگر بخواهند یک بوکسور خوبی شوند و در حرکات پیشرفت کنند باید با افزایش دقت و سرعت و قدرت روی آن ضربه بزند تا مهارت پیدا کند. همچنین همانند یک بوکسور حرفه ای به کیسه بکس ضربه بزند و دور آن حرکت کند که مثلا یک حریف در جلویش قرار دارد و در حال مبارزه است.

تمرین کیسه بوکس

عمولا تمرین با کیسه بوکس در راند های دو و سه دقیقه ای که با چهار راند تکرار می شود صورت می گیرد. البته بوکسور های حرفه ای می توانند در راند های دو دقیقه ای و در سه راند تمرین کنند. که یک دقیقه در بیم راندها استراحت می کنند.

با این حال بوکسور های حرفه ای سعی می کنند تا زمان استراحت بین راندها را کمتر کنند تا توان قدرت خود را به چالش بکشند. با این حال تجربه ثابت کرده. که افزایش زمان بین راندها بهتر از کاهش زمان استراحت بین راندها می باشد. و تاثیر بهتری روی کارایی بوکسور می گذارد.

 

انجام تمرینات سرعتی به صورت چپ و راست

برای ضربه زدن به کیسه فقط روی پا باید با کیسه تماس پیدا کند. که استفاده از کفش مناسب تمرینی از ضرورت های ورزش با کیسه بوکس است.

تمرین سرعتی

یکی از تمرینات عالی که مرتبط با کیسه بوکس بوده همین مدل است. روش انجام دادنش به شکلی است. که فرصت به جلو برگشتن را نداشته باشد. این حالت باید به گونه ای باشد به بیشترین و بالاترین شدت توان صورت گیرد. به خاطر بسپارید این تمرین به تنهایی کارایی زیادی نداشته و باید حرکات دیگری صورت گیرد تا پیشرفت کند. نمونه هایی از حرکات تمرینی به شرح زیر است؛

  1. چهار راند ۳ دقیقه ای کیسه زدن مهارتی
  2. چهار راند نیم دقیقه ای چپ و راست سرعتی
  3. یک راند سه دقیقه ای کیسه زدن معمولی
  4. همچنین شما می توانید در بین هر راند بسته به نیاز خود سی ثانیه تا یک دقیقه استراحت کنید.

به خاطر بسپارید که اهمیت در مرحله سوم از واجبات است. بدن بوکسور برای مقاومت در برابر خستگی آماده می کند.

 

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ تمرین با کیسه بوکس با حرکات قدرتی موثر راضی بوده باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…


شما بزرگواران میتوانید از راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع کیسه بوکس ها با مجموعه ی درویشی اسپرت تماس بگیرید.

شماره تماس:

09395704612

ایمیل:

rezadarvishi13551383@gmail.com

واتساپ:

09395704612

اینستاگرام:

r.darvishi11

حجره اینترنتی 

آدرس:

کرج زیر پل فردیس

 

تولیدات محصولات کیسه بوکس در فروشگاه اینترنتی درویشی اسپرت

کیسه بوکس , کیسه بوکس ایستاده ,
تولید کننده کیسه بوکس ایستاده ,
گلابی بوکس , گلابی بوکس ایستاده , ادمک مبارزه , آدمک مبارزه , آدمک رزمی , آدمک سیلیکونی , تولید کننده ادمک مبارزه , گلابی اسپینر دار , گلابی اسپینر دار ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *