تمرین با کیسه بوکس

تمرین با کیسه بوکس

کیسه بوکس یکی از قدیمی ترین و همچنین کارا ترین وسایل تمرین بوکس می باشد. متاسفانه تاثیرات کیسه بوکس در افزایش سرعت و قدرت و بالا بردن تحمل در بوکسور به طور کامل شناخته نشده است. تولید کنندگان وسایل ورزشی هر روز وسایل تازه ای را برای ورزش کردن ابداع می کنند اما تاکنون کار چندانی روی کیسه بوکس انجام نشده است. با این حال برای مربیان و دست اندر کاران بوکس ثابت شده است که یکی از بهترین وسایل تمرینی برای بوکسورها کیسه بوکس می باشد.

تمرین با کیسه بوکس و کالری سوزی بیشتر

اگر قصد دارید کالری‌سوزی‌تان با کیسه بوکس سر به فلک بکشد، بهتر است تمرین هوازی را با بوکس ترکیب کنید؛ مثلاً به مدت یک دقیقه طناب بزنید یا روی تردمیل بدوید، سپس ۵ دقیقه به کیسه بوکس مشت بزنید.

تمرین با کیسه بوکس

 

فوایده آموزش بوکس

معمولا اینطور تصور می‌شود که افراد غیر بوکسور برای تخلیه روانی خود به کیسه بوکس مشت می‌زنند، اما واقعا آموزش بوکس و تمرین با آن چه مزایایی می‌تواند برای ما داشته باشد. اکنون به چند مورد از فواید بوکس اشاره می‌کنیم.

 

1. تقویت عضلات کل بدن

تحقیقات مختلفی بر روی ورزش بوکس انجام شده و نتیجه نشان می‌دهد که همین کیسه بوکس به ظاهر ساده، می‌تواند تمامی عضلات بدن را به چالش بکشد و در نتیجه آن‌ها را تقویت کند.

 

2. کالری سوزی بالا

مطالعات نشان می‌دهد که ورزش بوکس در لیست کالری‌سوزترین تمرینات ورزشی دنیا قرار دارد. جالب است، بدانید که یک فرد با وزن متوسط، اگر روزی ۳۰ دقیقه با کیسه بوکس تمرین کند، حدوداً ۴۰۰ کالری خواهد سوزاند. پس برای چربی‌سوزی و کالری‌سوزی خوب است که با آموزش بوکس شروع کنید.

اگر حرکات پایه بوکس را یاد گرفته‌اید و حرکات پشت سرهم را با سرعت بالا انجام می‌دهید، شما از مزایای تمرین شدت بالا متناوب بهره‌مند خواهید شد و چربی‌سوزی و کالری‌سوزی فوق العاده‌ای در انتظارتان خواهد بود.

 

3. فشار کمتر به مفاصل بدن

انجام تمرین با کیسه بوکس در مقایسه با ورزش‌هایی مثل دویدن و پیاده‌روی فشار کمتری به مفاصل بدن وارد می‌کند؛ البته این گزینه به شرط رعایت اصول اولیه ورزش بوکس و انجام صحیح حرکات خواهد بود.

 

4. افزایش تمرکز ذهنی

شاید به نظرتان عجیب بیاید، ولی مشت‌زدن به کیسه بوکس باعث افزایش قدرت تمرکز مغزتان می‌شود؛ زیرا نحوه و تکنیک صحیح حرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

5. افزایش اعتمادبه‌نفس

شاید در ابتدا آموزش بوکس به‌صورت اصولی، نحوه صحیح مشت‌زدن و انجام ضربات بوکس برای‌تان کار دشواری باشد، ولی با گذشت چند هفته، حرفه‌ای‌تر می‌شوید و همین دست یافتن به مهارت مشت‌زنی، اعتمادبه‌نفس‌تان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

 

6. کاهش استرس و عصبانیت

مشت یا لگدزدن به کیسه بوکس موجب ترشح میزان زیادی اندورفین در بدن می‌شود و علاوه‌بر ایجاد حس لذت و کاهش عصبانیت، باعث می‌شود تا استرس‌های‌تان را به کلی فراموش کنید.

 

 

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ تمرین با کیسه بوکس و فواید آموزش بوکس راضی بوده باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…


شما بزرگواران میتوانید از راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع کیسه بوکس ها با مجموعه ی درویشی اسپرت تماس بگیرید.

شماره تماس:

09395704612

ایمیل:

rezadarvishi13551383@gmail.com

واتساپ:

09395704612

اینستاگرام:

r.darvishi11

حجره اینترنتی 

آدرس:

کرج زیر پل فردیس

 

تولیدات محصولات کیسه بوکس در فروشگاه اینترنتی درویشی اسپرت

کیسه بوکس , کیسه بوکس ایستاده ,
تولید کننده کیسه بوکس ایستاده ,
گلابی بوکس , گلابی بوکس ایستاده , ادمک مبارزه , آدمک مبارزه , آدمک رزمی , آدمک سیلیکونی , تولید کننده ادمک مبارزه , گلابی اسپینر دار , گلابی اسپینر دار ایستاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *