بهترین هنر رزمی کدام است

بهترین هنر رزمی کدام است؟

بهترین هنر رزمی کدام است, این سوالی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان را درگیر کرده است و از طرفی مبحث بین طرفداران یک رشته خاص می باشد و عموما هیچ برنده ای هم ندارد. حقیقت این است که اصلا چیزی به عنوان بهترین رشته هنر رزمی وجود ندارد.

هر هنر رزمی نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود را دارد , هر استایل  و سبک دارای ویژگی های منحصر بفرد خود می باشد و هر کدام در یک زمینه به صورت بهتر عمل می کنند اما پاسخی کلی برای این سوال وجود ندارد.

در هنگام انتخاب هنر ررزمی نکاتی وجود دارد که باید بدانید.

بهترین هنر رزمی کدام است

آمادگی جسمانی

تعدادی از رشته های رزمی همانند جوجیتسوی برزیلی و یا MMA به قدرت بدنی و فیزیک بدنی مناسبی نیاز دارند .هر چند اگر قدرت بدنی خوبی هم نداشته باشید، مشکلی نخواهد بود. اما باید در ابتدا بر روی قدرت بدنی و آمادگی جسمانی خود بیشتر کار کنید.
از طرف دیگر در صورتی که سن و سال شما بالاست و یا احتمالا آسیب دیدگی را نمی توانید تحمل کنید بهتر است در مورد اینگونه کلاسها، که بر روی قدرت بدنی، با شدت کار می کنند تجدید نظر کنید.

ضربه زدن ،گرفتن و یا هر دو

آیا دوست دارید که به صورت ایستاده مبارزه کنید و مشت و لگد و یا ضربات آرنج و زانو بزنید؟ در این صورت می توانید.ورزشهایی همانند کاراته، تکواندو، کونگ فو و کیک بوکسینگ را مد نظر داشته باشید.
در صورتی که ورزشهای درگیری با صورت گرفتن و دست به یقه شدن را می پسندید می توانید.به ورزشهایی همانند کشتی کج، جوجیتسو و جودو روی بیاورید البته جودو تکنیک های پرتابی زیادی دارد اما در این دسته هم می توان آن را جای داد.

شاید هم هر دو نوع ورزش را دوست دارید در این حالت MMA یا یک ورزش ترکیبی دیگر می تواند انتخاب خوبی باشد.

فراموش نکنید که باید در شرایط بدنی خوبی باشید تا نتیجه خوبی بگیرید برای مثال در صورتی که مشکلی در گردن دارید.جوجیتسوی برزیلی که در آن حریف سعی در گرفتن گردن و خفه کردن شما دارد گزینه مناسبی نیست.

فاصله و برنامه تمرین

قبل از انتخاب به یاد داشته باشید که فاصله از باشگاه و همچنین زمان تمرین بسیار مهم است در صورتی که برنامه تمرین با زمان فراغت شما مناسب نیست.و یا باشگاه در فاصله دوری از محل زندگی شماست ممکن است باعث دلزدگی شما شود و نهایتا شما را مجبور به ترک هنر رزمی کند بنابراین این دو مطلب را در نظر داشته باشید.

دفاع شخصی همراه با هنر رزمی

این چیزی است که وقتی قبل از ثبت نام در یک باشگاه با مربی آن صحبت می کنید.ممکن است بپرسید که آیا آموزش دفاع شخصی هم می دهید؟ در صورتی که جواب مثبت باشد بسیار عالی است دو تیر و یک نشان.
تقریبا همه سبک های هنر های رزمی ادعا می کنند که دفاع شخصی هم به همراه اصل هنر رزمی انتخابی، آموزش داده می شود.اما به یاد داشته باشید که استادان بسیاری هستند که معتقدند که هنر های رزمی باشگاهی هیچ کدام نمی توانند آموزش دفاع شخصی را برای یک شرایط واقعی بدهند.

این گفته با واقعیت همخوانی دارد رشته های باشگاهی هدفشان این است که یک مبارزه را ادامه دهند و دو مبارز در مدت زمان معینی با هم مبارزه کنند.و همچنین قوانینی برای نحوه اجرای ضربات وجود دارد .در حالی که در یک شرایط بحرانی درگیری خیابانی ، مبارز باید به سرعت مبارزه را به نفع خود پایان دهد همچنین اگر رشته های باشگاهی اجازه استفاده از تکنیک های مرگبار را داشتند.که تا کنون ورزشکاران بسیار کمی باقی می ماندند!

تعدادی هم از ورزشکاران هنر های رزمی معتقدند که رشته هایی که اجازه درگیری کامل بین حریفان را نمی دهند.نمی توانند یک شرایط واقعی را برای آموزش دفاع شخصی مهیا کنند به عبارت دیگر در صورتی که در باشگاه فقط ضربات کنترل شده را تمرین کنید در مبارزات واقعی در خیابان ممکن است.زیاد این آموزشها به کارتان نیاید.

البته فاکتور های زیاد دیگری در این مقوله می گنجد اما از آنجا که این مقاله قرار نیست جانبدارانه باشد.در صورتی که هدف شما یادگیری دفاع شخصی همراه با هنر رزمی است بهتر است این موارد را در مورد رشته مورد نظر خود در نظر داشته باشید.

هنر های رزمی ورزشی

افرادی هستند که دوست دارند به عنوان یک ورزش با هنر رزمی درگیر شوند.برای این افراد رشته های زیادی هستند.که فدراسیون ورزشی تخصصی خود را دارند و شما می توانید در آنها شرکت کنید.برای مثال جودو رشته ای است که توسط دکتر Jigory Kano ابداع شد تا دقیقا یک ورزش باشد به علاوه تورنمنت های فراوان دیگری هم در رشته هایی همانند کاراته، تکواندو، کونگ فو و .. وجود دارد که می توانید با شرکت در آنها قابلیت های خود را بسنجید.
فاکتور دیگری هم که برای انتخاب رشته رزمی می توانید در نظر بگیرید نحوه مبارزه کردن آنهاست .

رشته هایی همانند کیک بوکسینگ کل مدت زمان مبارزه را در حالت ایستاده می گذرانند.در حالی که جودو و جوجیتسوی برزیلی بیشتر بر روی تکنیک های گرفتن و غلتیدن تکیه می کنند .تعدادی از ورزش های رزمی همانند کیوکوشین و کیک بوکسینگ جزء سبک های فول هستند.در حالی که تعداد دیگری از سبک های کاراته کنترلی هستند و آسیب کمتری در جریان مبارزات می بینند

بهترین هنر رزمی کدام است؟ پاسخ اینست که بهترین هنر رزمی وجود ندارد اما بهترین هنر رزمی برای شما همیشه وجود دارد. کافی است اهداف و شرایط خود را بسنجید آنگاه مناسب ترین گزینه در بین هنر های رزمی خود را به شما نشان می دهند.

و در آخر

امیدواریم که شما از این وبلاگ راضی بوده باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…

شما بزرگواران میتوانید از راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع کیسه بوکس ها با مجموعه ی درویشی اسپرت تماس بگیرید.


شماره تماس:09395704612

ایمیل:rezadarvishi13551383@gmail.com

واتساپ:09395704612

اینستاگرام:r.darvishi11

حجره اینترنتی 

آدرس:کرج زیر پل فردیس

تولیدات محصولات کیسه بوکس در فروشگاه اینترنتی درویشی اسپرت


 تولید کیسه بوکس, خرید کیسه بوکس, کیسه بوکس بلیزر, تولید کیسه بوکس ایستاده, تولیدی کیسه بوکس در کرج, کیسه بوکس ایستاده, تولید آدمک مبارزه, آدمک مبارزه, خرید آدمک مبارزه، خرید کیسه بوکس ، دبل گلابی ایستاده,  کیسه بوکس ایستاده دست دوم , کیسه بوکس ایستاده قیمت , قیمت کیسه بوکس ایستاده ارزان , قیمت کیسه بوکس گلابی , کیسه بوکس گلابی ایستاده , سفارش کیسه بوکس گلابی, کیسه بوکس گلابی ایستاده در کرج , قیمت گلابی بوکس ایستاده , فواید کیسه بوکس گلابی , کیسه بوکس گلابی سقفی , تولید گلابی بوکس ایستاده , فواید کیسه بوکس گلابی , قیمت کیسه بوکس گلابی , گلابی بوکس تک رزم , تمرین با کیسه بوکس گلابی ایستاده , قیمت گلابی بوکس ایستاده , کیسه بوکس گلابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *