لباس مناسب بدنسازی چیست

برای بدنسازی چه لباسی مناسب است؟

لباس مناسب بدنسازی چیست, فرض کنید در بدنسازی تازه کار هستید و نمی دانید باید چه لباسی بپوشید. دوران دبیرستان خود را به یاد بیاورید که افرادی که وزنه می زدند معمولا یک شلوارک و یک تی شرت به تن داشتند.

نسبت به تنوع پوشاک امروزه، در آن زمان گزینه‌های کمتری وجود داشت، هیچ‌کس به دنبال نوع خاصی از لباس‌های ویژه بدنسازی یا فیتنس نبود، چون در آن زمان این چیزها وجود نداشت.

هر کس هر چیزی که فکر می‌کرد راحت است، مثل شلوار نخی کوتاه یا یک تیشرت ورزشی گشاد و آزاد را به تن می کرد. تنها لباسی که می‌توانست به‌عنوان «لباس بدنسازی» طبقه‌بندی شود، پیراهن ورزشی مدرسه بود.

در آن زمان روی لباس ورزشی زیاد فکر نمی‌شد، از طرف دیگر، نسل امروزی بیشتر روی لباس‌های مخصوص باشگاه و در کل البسه ورزشی فکر می‌کنند.

برای بسیاری از آقایان و خانم های ورزشکار داشتن شلوار بدنسازی مناسب به یک اولویت تبدیل شده است و دوست دارند در لباس‌های ورزشی خود خوب به نظر برسند و احساس راحتی کنند. این‌ها نکاتی هستند که باید هنگام خرید لباس ورزشی در نظر بگیرید:

سبک مناسب را انتخاب کنیددر انتخاب شلوار برای بدن پرورش اندامی، توجه به تناسب اندام بسیار مهم است.

لباس مناسب بدنسازی چیست

به دنبال شلواری با کمر گشاد و ساق باریک باشید تا عضلات چهار سر ران شما را برجسته کند. اگر شما ظاهری خونسرد را ترجیح می‌دهید، برندهایی را انتخاب کنید که در سبک‌های راحت یا گشادی لباس بدنسازی تولید می‌کنند.

بدنسازان بسته به علاقه خود می‌توانند بین لباس‌های روشن و تیره یکی را انتخاب کنند.

شلوار بدنسازی روشن برای یک ظاهر غیررسمی ایده آل می باشد، درحالی‌که شلوار‌های تیره را می‌توان برای یک تفریح شبانه با پیراهن دکمه‌دار و کفش مجلسی ست کرد.

هر سبکی از شلوار را که انتخاب می‌کنید، قبل از خرید، مارک‌های مختلف را پرو کنید تا از تناسب درست آن مطمئن شوید (فیت بدنتان باشد).

ترکیب رنگ‌های خنثی و کلاسیک را انتخاب کنید

یک کمد لباس از رنگ‌های خنثی، به تلفیق سبک ساده و مناسب فرم بدن کمک می‌کند. شیوه لباس پوشیدن در بدنسازی باید ظاهری متناسب در کل بدن شما ایجاد کند و لباس‌های پر طرح ممکن است این یکدستی را برهم بزنند.

رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری را انتخاب کنید، رنگ‌های قهوه‌ای، برنزه و آبی تیره نیز انتخاب‌های خوبی هستند. گاهی اوقات می‌توانید رنگ‌های روشن بپوشید، اما بهتر است این رنگ‌ها را برای باشگاه نگه دارید.

استفاده از طرح‌های چاپی و تی‌شرت‌های گرافیکی را نپوشید، به‌این‌ترتیب هنوز هم می‌توانید خود را نشان دهید. به یاد داشته باشید که در حال حاضر شما روی فرم هستید، بنابراین جلب توجه کار سختی نخواهد بود.

یک تیشرت راحت و ساده را که دوست دارید پیدا کنید و آن را در رنگ‌بندی خنثی خریداری کنید. هدف این است که کمد خود را با لباس‌های غیررسمی بدنسازی پرکنید.

کنار گذاشتن لباس‌های شل و آزاد این گزینه همیشگی هر بدنسازی است و دلیل خوب آن این است که پیچیدگی‌های سبک و تناسب را از بین می‌برد که البته نباید این‌طور باشد.

پیراهن‌ها و شلوارهای گشاد شما را نامنظم نشان می‌دهند و این‌ همه عرق ریختن شما در باشگاه را از نظر پنهان می‌کنند. اندازه پیراهن شما باید متناسب با اندامتان باشد، اما درعین‌حال خیلی تنگ و جذب هم نباشد. تی‌شرت‌های اندازه و متناسب، سینه، بازو، شانه و عضلات زیر بغل شما را برجسته می‌کنند.

اگر نمی‌توانید از بین دو سایز انتخاب کنید، سایز کوچک‌تر را بخرید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت بازوها کاملاً اندازه (فیت)، اما در قسمت یقه راحت باشند. لباس باید به‌خوبی روی سرشانه‌ها قرار بگیرد و درعین‌حال در قسمت زیر بغل گشاد و آزاد باشد.

با شیوه‌ای درست لباس‌ها را روی هم بپوشید

بااینکه پوشیدن لباس‌های ورزشی در همه‌جا می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، ولی نباید از لباس مناسب هر فصل (به‌خصوص در ماه‌های سردتر) غافل شد. با اینکه معمولاً در فصل زمستان لباس‌ها حجیم هستند و در تابستان حجم لباس‌هایی که می‌پوشیم کاهش می‌یابد، ولی لایه‌بندی لباس‌ها باید هماهنگ و سبک باشد.

لباس‌های بافتنی ضخیم و درشت، باد می‌کنند و شما را حجیم نشان می‌دهند. برای جلوگیری از پنهان شدن عضلات، از لباس‌های نازک استفاده کنید. بسیاری از برندها لباس‌های پیشرفته‌ای را عرضه می‌کنند که گرمای بدن را بدون حجیم کردن آن حفظ می‌کنند.

روی یک کاپشن پف‌دار، یک پالتوی بلند و نازک یا بارانی بپوشید. این کار به کادربندی بدن و افزایش قد کمک می‌کند. کاپشن‌های چرمی هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها عالی به نظر می‌رسند.

سبکی را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت شما باشد، مثل سبک موتورسواری یا سبک مدرن. برای نمایش خطوط بازوها و سینه خود، به دنبال یک تناسب ورزشی مناسب فرم بدن خود باشید.

شلوارهای جذب برای همه مناسب نیستخودتان را محدود به شلوار گرمکن و شلوار مخصوص دوچرخه سواری نکنید، داشتن یک شلوار نخی خوب واجب است. شلوارهای چسبان ممکن است جذاب‌تر باشند، اما پوشیدن آن‌ها به‌ویژه با پاهای عضلانی دشوار است و موجب محدودیت حرکت می‌شود. شلوار نخی صاف و راسته را انتخاب کنید.

خانم‌ها بهتر است شلوارهای تنگ بپوشند، چون می‌خواهند باسن‌هایشان نمایان شود. برای ظاهری رسمی‌تر، موادی مانند چینو را انتخاب کنید که به‌خوبی قابلیت تنفس داشته باشند و کمی کش بیایند، زیرا این مواد فضای کافی برای چهار سر ران و ساق پا باقی می‌گذارند.

و در آخر

امیدواریم که شما از این وبلاگ راضی بوده باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…

شما بزرگواران میتوانید از راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع کیسه بوکس ها با مجموعه ی درویشی اسپرت تماس بگیرید.


شماره تماس:09395704612

ایمیل:rezadarvishi13551383@gmail.com

واتساپ:09395704612

اینستاگرام:r.darvishi11

حجره اینترنتی 

آدرس:کرج زیر پل فردیس

تولیدات محصولات کیسه بوکس در فروشگاه اینترنتی درویشی اسپرت


 تولید کیسه بوکس, خرید کیسه بوکس, کیسه بوکس بلیزر, تولید کیسه بوکس ایستاده, تولیدی کیسه بوکس در کرج, کیسه بوکس ایستاده, تولید آدمک مبارزه, آدمک مبارزه, خرید آدمک مبارزه، خرید کیسه بوکس ، دبل گلابی ایستاده,  کیسه بوکس ایستاده دست دوم , کیسه بوکس ایستاده قیمت , قیمت کیسه بوکس ایستاده ارزان , قیمت کیسه بوکس گلابی , کیسه بوکس گلابی ایستاده , سفارش کیسه بوکس گلابی, کیسه بوکس گلابی ایستاده در کرج , قیمت گلابی بوکس ایستاده , فواید کیسه بوکس گلابی , کیسه بوکس گلابی سقفی , تولید گلابی بوکس ایستاده , فواید کیسه بوکس گلابی , قیمت کیسه بوکس گلابی , گلابی بوکس تک رزم , تمرین با کیسه بوکس گلابی ایستاده , قیمت گلابی بوکس ایستاده , کیسه بوکس گلابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *