کراو ماگا

درویشی اسپرت

تاریخچه کراو ماگا| درویشی اسپرت ارائه دهنده انواع کیسه بوکس با کیفیت بالا و ضمانت کالا به شما مشتریان گرامی میباشد

 کراو ماگا

سیستم رزمی دفاع شخصی و غیر رقابتی است که توسط یک یهودی مجارستانی به نام ایمی لیختنفلد که از دست نازی‌ها به اسرائیل پناه آورده بود ابداع شده است. او این ورزش را ابتدا به ارتش اسرائیل آموزش داد و سپس به غیرنظامیان.

امروزه علاوه بر ارتش اسرائیل در نیروهای نظامی دیگری چون اف‌بی‌آی، پلیس نیویورک و لس آنجلس و ارتش سوئد آموزش داده می‌شود.

تاریخچه کراو ماگا

لیختنفلد این سیستم را بر اساس مهارت‌های ورزشی خود و تجربیات فراوانی که از کودکی در نبردهای خیابانی آموخته بود، ابداع کرد. او که متولد سال ۱۹۱۰ در بوداپست بود در سال ۱۹۲۹ به طور همزمان قهرمان کشتی و قهرمان بوکس اسلواکی و قهرمان یک مسابقه بین‌المللی ژیمناستیک شد. لیختنفلد از سال ۱۹۴۰ با اوج گرفتن یهودستیزی در اروپا به فلسطین مهاجرت کرد و به نیروی شبه‌نظامی هاگانا پیوست. او از سال ۱۹۴۴ آموزش مهارت‌های خود یعنی تمرینات تناسب اندام، شنا، کشتی، استفاده از خنجر و دفاع در مقابل حملات خنجر را به جنگجویان یهودی آغاز کرد.

لیختنفلد در جنگ استقلال ۱۹۴۸ اسرائیل شرکت داشت و با تشکیل رسمی نیروهای دفاعی اسرائیل وی به عنوان استاد ارشد تناسب اندام و کراو ماگا در دانشکده تناسب اندام نیروهای دفاعی اسرائیل انتخاب شد. وی در طول بیست سال بعد سیستم خاص خود برای دفاع شخصی و جنگ‌های تن به تن را تکامل بخشید و پس از بازنشستگی از خدمت نظامی یک باشگاه هنرهای رزمی را تأسیس کرده و آموزش کراو ماگا را به غیرنظامیان آغاز کرد. امروزه تعداد هنرجویان این رشته در سراسر دنیا بیش از ۲۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود.

کراو ماگا

ویژگی‌های کراو ماگا 

راو ماگا هر چند از ترکیب تکنیک‌های رشته‌های رزمی مختلف مانند کاراته، جودو، جوجیتسو و موای تای ایجاد شده و خود لیختنفلد نیز در رشته‌های بوکس و کشتی مهارت داشت اما تفاوت قابل توجهی با سبک‌های رزمی متعارف دارد. این رشته مسابقه‌ای ندارد، قوانین و قواعد کمی دارد و یادگیری آن آسان‌تر است. گوش به زنگ بودن و حفظ گارد دفاعی مناسب از اولین روز تمرین به هنرجویان کراو ماگا آموخته می‌شود. کراو ماگا بر اساس واکنش‌های طبیعی انسانی طراحی شده و از هر ابزار و ترفندی در آن برای دفاع شخصی استفاده می‌شود. تکنیک‌هایی چون لگد به بیضه، ضربه آرنج به فک و فروکردن انگشت در چشم در این سیستم آموزش داده می‌شود. در واقع هدف اصلی در کراو ماگا آموزش زنده ماندن در یک جنگ واقعی است.

کراوماگا در میان بازیگران هالیوودی هم علاقه‌مندانی یافته‌است. ستاره‌هایی چون جنیفر لوپز، ساندرا بولاک، رجینا کینگ، آنجلینا جولی، لوسی لیو و کمرون دیاز در فیلم‌های خود تکنیک‌های کراو ماگا را به کار گرفته‌اند.

در کراو ماگا مبارزه در تمام وضعیت‌های ممکن آموزش داده می‌شود. دفاع کردن در حالتی که شخص خوابیده یا نشسته یا در محیط تاریک آموخته می‌شود. استادان این رشته معمولاً شاگردان خود را به شدت خسته می‌کنند تا بدن در ضعیف‌ترین حالت واکنشی قرار بگیرد و انجام تکنیک‌ها در چنین وضعیتی را بیاموزند.

تاریخچه کراو ماگا

پایه و اساس کراو ماگا

این فرم از MMA بر خنثی کردن خطر در عرض چند ثانیه با استفاده از مبارزات چهارگانه نزدیک، از آسیب دیدگی شما در شرایط نا مطلوب و غیر قابل اجتناب جلوگیری می کند. یادگیری ملزومات کراوماگا به شما این امکان را می دهد که آنها را به عنوان یک برنامه کاربردی واقعی استفاده کنید تا توانایی خنثی کردن هرگونه تهدید را داشته باشید.

چگونه کراوماگا متفاوت تر از سایر هنرهای رزمی دیگر می باشد؟

یک بخش عمده از جلسه تمرینی در کراوماگا شامل توسعه هسته با آموزش محیط و تمرینات هسته می باشد. این به شما کمک می کند تا ساختار اصلی خود را تقویت کنید و واکنش های غیر ارادی خود را با افزایش آگاهی تقویت کنید. از آنجا که سیستم مبتنی بر کاربرد بیشتر در مورد کاربرد عملی نسبت به تئوری است، هیچ قواعد و محدودیت هایی در نحوه مبارزه با این نوع هنر رزمی وجود ندارد.
به جای پیروی از روشی که برای آموزش آماده شده است، مربیان دانش آموزان خود را با ایده retzev (حرکت مداوم) در ذهن تمرین می دهند. همچنین دفاع و حمله به صورت همزمان آموزش داده می شود. اگر کسی تلاش می کند تا به شما حمله کند یا کیف پول تان را در وسط خیابان از شما بدزدد، مهاجم گلو، شانه یا بازویتان را خواهد گرفت.

تاریخچه کراو ماگا

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ کراو ماگا راضی بوده باشید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید…


شما بزرگواران میتوانید از راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع کیسه بوکس ها با مجموعه ی درویشی اسپرت تماس بگیرید.

شماره تماس:

09395704612

ایمیل:

rezadarvishi13551383@gmail.com

واتساپ:

09395704612

اینستاگرام:

r.darvishi11

حجره اینترنتی 

آدرس:

کرج زیر پل فردیس

 

تولیدات محصولات کیسه بوکس در فروشگاه اینترنتی درویشی اسپرت

کیسه بوکس , کیسه بوکس ایستاده ,
تولید کننده کیسه بوکس ایستاده , کیسه بوکس سرعتی ,
گلابی بوکس , گلابی بوکس ایستاده , ادمک مبارزه , آدمک مبارزه , آدمک رزمی , آدمک سیلیکونی , تولید کننده ادمک مبارزه , گلابی اسپینر دار , گلابی اسپینر دار ایستاده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *